It's a love story.

Jag bara älskar film! Ifall någon ville veta... Jag har precis sett två, enligt mig, grymt bra filmer och jag blev verkligen glad av att se dem. Många skulle säkert säga att dem är kliché och väldigt amerikanska, men det är nog egentligen sådana filmer som jag gillar mest. Lyckliga slut är helt enkelt vad jag drömmer om ^^
Bara så att ni vet så jag kommer inte sitta här och skriva några himla filmrecentioner nu, för det orkar jag inte med, men det finns gott om dem på andra ställen så jag tänkte bara berätta vad jag tyckte.
Hur som helts, först såg jag Easy A.
Jag tycker den var helt klockren egentligen, och verkligen rolig. Jag vill se vad Emma Stone har gjort mer, kolla på 80-tals filmer och lägga till hela soundtracket från filmen i min Spotify-lista.
Efter den såg jag Letters to Juliet.
Jag säger bara, underbart! Jag blev helt kär i allting ju. Christopher Egan är skitsnygg, Amanda Seyfried är jättebra och Vanessa Redgrave verkar så mysig. Så nu vill jag bli journalist, åka till Verona, träffa "the secretarys of Juliet" och förälska mig i en engelsman. Det borde väl inte vara så svårt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0